Doprava

Snažíme se zajistit hladký a efektivní proces přepravy. Přečtěte si prosím následující důležité informace týkající se našich zásad přepravy, včetně doby vyřízení objednávky, dostupných možností přepravy a podrobností o zrušení objednávky, zpoždění a vyřízení poškozené objednávky.

Informace o přepravě

  • Doba ukončení objednávky : Objednávky podané do 12:00 začneme zpracovávat ještě týž den.
  • Doba zpracování objedávky: 1-2 pracovní dny (od pondělí do pátku).
  • Doba dodání : Obvykle 1-2 pracovní dny (od pondělí do pátku).

Náklady na dopravu a dopravci :

  •  DPD doručení na adresu: 95 Kč
  • DPD doručení do výdejního místa: 65 Kč
  • Balíkovna: 60 Kč
  • Česká pošta do ruky: 110 Kč
  • Česká pošta na poštu: 95 Kč
  • Zásilkovna doručení na adresu: 95 Kč
  • Zásilkovna do výdejního místa: 65 Kč
  • Osobní odběr s vyzkoušením na prodejně: ZDARMA

Vyřizování poškozených objednávek

Pokud vaše objednávka dorazí poškozená, oznamte nám to prosím co nejdříve od obdržení zboží. Kontaktujte nás na adrese info@lenbutik.cz a uveďte podrobnosti o objednávce a fotografie poškozeného zboží. Provedeme vás procesem vrácení poškozeného zboží a vystavením náhradního zboží nebo vrácením peněz.

Zpoždění objednávek

Přestože se snažíme dodržet odhadované dodací lhůty, může dojít ke zpoždění v důsledku nepředvídaných okolností (např. zpoždění dopravce). Pokud vaše objednávka nedorazí v předpokládaném termínu, kontaktujte nás prosím na adrese info@lenbutik.cz a požádejte o pomoc.

Zrušení objednávky

Objednávky lze zrušit pouze před odesláním. Pokud chcete svou objednávku zrušit, kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@lenbutik.cz, kde uvedete číslo své objednávky. Po odeslání vaší objednávky nebude její zrušení možné.

Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete-li další informace, kontaktujte nás prosím na adrese info@lenbutik.cz.