Jak nakupovat

Jak nakupovat a reklamovat zboží

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde uvádíme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat. 

1. krok

Výběr produktu a jeho vložení do košíku.

2. krok

Přechod do košíku.

3. krok

Souhrn položek košíku a místo pro vložení slevového kupónu.

4. krok

  • Výběr způsobu dopravy
  • Výběr způsobu platby

5. krok

Prostor pro vepsání doručovací a fakturační adresy a finální odeslání objednávky.

A máte hotovou objednávku.

Detailní popis procesu nákupu na stránce www.lenbutik.cz 

 1) Vyhledávání zboží:

  • Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání na horní liště a stiskněte tlačítko s lupou. Požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
  • Podle typu produktu - výběrem v horizontálním menu 

Nejste si jistí vhodnou volbou zboží pro vaše blízké nebo nevíte, jak jej objednat? Kontaktujte nás e-mailem: artoflinen@seznam.cz – rádi Vám poradíme.

 2) Detailní informace o zboží

Po kliknutí na obrázek nebo název se dostanete na stránku zvoleného produktu kde se dozvíte podrobné informace - cenu, dostupnost, kód produktu a podrobný popis. Můžete si prohlédnout detailní fotografii atd.

 3) Vložení zboží do košíku

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (obrázek zboží, název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od Vámi zvoleného zboží, tak si vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

 4) Přidání dalšího zboží do nákupního košíku

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

 5) Odstranění zboží z nákupního košíku

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

 6) Odeslání objednávky

Pozorně si zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Česká pošta, DPD, osobní odběr) a vyberte platbu (dobírka, bankovní převod, hotově při osobním odběru, platby přes platební bránu GoPay). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email. 

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

 7) Potvrzení objednávky

Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

 8) Způsoby platby

Dobírka

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedena ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou
40 Kč při dopravě Českou poštou nebo DPD.

Bankovní převod

Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu a variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1 až 3 pracovních dní. 

Zboží odesíláme ihned po obdržení platby.

Platba hotově při osobním odběru

Při osobním odběru v Praze je možné platit hotově.

Adresa: VNS Venus Group s.r.o., Husova 157/18, 110 00 Praha.

 Způsoby platby realizované přes GoPay

Bankovní převod - MojePlatba

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v Komerční bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Komerční banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - MONETA Money Bank

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu MONETA Money Bank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní MONETA Money Bank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby. Bankovní převod - Fio banka

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu ve Fio bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Fio banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby.

Bankovní převod - Sberbank

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu Sberbank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Sberbank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby.

Bankovní převod - Platba 24

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v České spořitelně. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní České spořitelny – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby

Bankovní převod - mPeníze

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v mBank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní mBank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - ČSOB

Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v ČSOB. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní ČSOB – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

PaySec 

Konto PaySec je moderní systém pro rychlé a bezpečné nakupování na internetu. Pomocí předplaceného konta ('elektronické peněženky') můžete v reálném čase platit za zakoupené produkty. Nevystavujete přitom své osobní údaje ani číslo kreditní karty žádnému nebezpečí a transakce proběhne online během okamžiku.

Bankovní převod - Era banka

Jedná se o online platbu pro majitele účtu v Era bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka 'Provést platbu' přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Era banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby. 

 9)Dodací a dopravní podmínky pro ČR

Ke každé objednávce účtujeme balné a poštovné dle aktuálního ceníku. Přes DPD v časech Vánočních nedoručujeme.

Uvedené doby dodání platí pouze pokud je zboží skladem.

Vámi objednané zboží, které máme skladem odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.) nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, tak vás budeme kontaktovat.

Česká pošta – doručení na adresu

U objednávky účtujeme poštovné 95 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

DPD

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 100 Kč.

DPD vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny (8–18 hod.) nebo v sobotu (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání vaší zásilky přepravci DPD jste z naší strany informováni SMS a emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku DPD

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Praze. Objednávku je možné zaplatit hotově. V případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění. O možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.

Adresa výdejního místa:

VNS Venus Group s.r.o.
Husova 157/18
110 00 Praha
info@lenbutik.cz
Mob: 775735935

 Po – Pá 10:00 – 18:00 hod.

 10) Záruční doba a reklamace zboží 

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou maximálně na 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy na email: info@artoflinen.cz a to bez zbytečného odkladu. Nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

V případě výskytu kazů z výroby nebo na materiálu můžete uplatnit záruku do 24 měsíců od data koupě za předpokladu, že zboží bylo používáno správným způsobem. 

Poškození, která vznikají při běžném nošení, špatném zacházení, nesprávném používání, nehodou, nedbalostí, nezdařeným pokusem o opravu, chemickým poškozením, poškozením živly jako jsou voda, oheň, blesk, nebo jiný elektrický výboj jsou vyjmuta ze záruky.

Pokud dané situace nastanou, zboží Vám samozřejmě rádi opravíme, ale za finanční poplatek.

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství a popis závady a návrh na vyřízení reklamace.  Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Reklamační formulář stáhnete si zde.

https://www.lenbutik.cz/user/documents/upload/reklamace vzor/Reklamační formulář.docx

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu. VNS Venus Group s.r.o., Husova 157/18, 110 00 Praha, info@lenbutik.cz, mob: 775735935.

Kontakt pro uplatnění reklamace: 

Email: info@lenbutik.cz

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.

11) Odstoupení od kupní smlouvy

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník, tak Vám právo na odstoupení nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat?

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy můžete využít Odstoupení od smlouvy a přiložte fakturu.
  • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: VNS Venus Group s.r.o., Husova 157/18, 110 00 Praha , ČR

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží, odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

 Jsme tu pro Vás!

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Náš ochotný tým je připraven Vám pomoci s výběrem a realizací nákupu každý pracovní den od 10:00-18:00 hod.

Email:info@lenbutik.cz